> Administracja & Zasoby ludzkie > Kraków

Office Manager w Kraków, Małopolskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Nie chcesz pracować w korporacji, potrzebujesz wyzwań i poczucia ciągłego rozwoju poprzez pracę w ciekawym otoczeniu biznesowym, realizację różnorodnych zadań oraz współpracę z kreatywnymi i inspirującymi ludźmi? Jeśli do tego lubisz pracę o charakterze administracyjno-organizacyjnym, chcesz pracować w małym zespole, w fajnym biurze w Krakowie, daj sobie szansę i prześlij do nas CV. Office Manager Zadania: Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura firmy. Zapewnienie płynnego przepływu informacji i dokumentów w firmie. Reprezentowanie Zarządu i firmy w urzędach i innych instytucjach. Obsługa administracyjna firmy (ubezpieczenia, zarządzanie flotą kilku samochodów, itp.) Nadzór nad pracą sekretariatu (recepcja firmy, poczta przychodząca i wychodząca, rezerwacje salek i samochodów, organizacja spotkań w biurze, przyjmowanie gości, itp.). Zapewnienie dostępności niezbędnych artykułów spożywczych, biurowych, środków czystości, mediów, itp. – zakupy, planowanie budżetu. Dbanie o czystość i dobry stan techniczny biura – zlecenie napraw, przeglądy techniczne, usługi sprzątania, kontakt z administratorem i ochroną. Organizacja wdrożenia i przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników (RODO, dostępy, klucze, procedury, przekazanie telefonu, komputera, itp.) Wsparcie Zarządu w zadaniach wynikających z bieżących tematów oraz projektów; zadania z serii „znajdź…, policz…, sprawdź…, uzgodnij, …przygotuj, opracuj…, wyślij…”. Oczekiwania wobec kandydatów: Doświadczenie na podobnym stanowisku, tj. w prowadzeniu biura firmy. Wysoki poziom sprawności intelektualnej i organizacyjnej. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym. Wykształcenie wyższe lub student ostatniego roku dyspozycyjny do pracy na pełny etat. Dobra znajomość pakietu Office, szczególnie Word, Excel, Power Point. Sprawne poruszanie się w internecie, łatwość uczenia się obsługi nowych systemów i aplikacji IT. Branie odpowiedzialności za powierzone zadania, wyniki pracy własnej lub zleconej. Optymistyczne nastawienie do życia, konstruktywne podejście w sytuacjach problemowych, koncentracja na rozwiązywaniu problemów a nie ich generowaniu. Inicjatywa i zaangażowanie w pracy. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania informacji. Mile widziana umiejętność przygotowywania zestawień oraz analizy danych (praca w excelu, podstawowa analiza statystyczna, analizy pod kątem finansowym). Umiejętność pisania i przygotowywania dokumentów lub prezentacji (poprawne logicznie, merytorycznie i językowo, estetyczne i profesjonalne). Prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Pracodawca oferuje: Zatrudnienie na umowę o pracę. Pracę stałą w biurze firmy w Krakowie – Płaszów, Podgórze. Godziny pracy: 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku.

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Office Manager
Sprzedawca: HR Advisory Talenthouse
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoMałopolskie
Miasto:Kraków
Kategoria:Administracja & Zasoby ludzkie
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: